Відділ освіти Віньковецької РДА

Четвер, 19.10.2017, 16:54

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2017 » Вересень » 15 » Дистанційна освіта – сучасний освітній бренд для обдарованих учнів
12:40
Дистанційна освіта – сучасний освітній бренд для обдарованих учнів

«Дистанційне навчання  -  це  міф чи реальність?» - дискусійне питання, навколо якого багато різних відгуків, думок та суджень. На Віньковеччині  вже впродовж багатьох років дистанційне навчання для обдарованих  учнів району – РЕАЛЬНІСТЬ.  Сьогодні формат віртуального спілкування-навчання-рефлексії відбувається на спільноті facebook «Дистанційне навчання: нові орієнтири»: https://www.facebook.com/groups/1207400772610306/?ref=bookmarks
Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти  для обдарованих  учнів Віньковеччини має такі переваги:  ГНУЧКІСТЬ, ЗРУЧНІСТЬ, МОДУЛЬНІСТЬ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ, ВІДСУТНІСТЬ  ГЕОГРАФІЧНИХ   КОРДОНІВ  ДЛЯ  ЗДОБУТТЯ  ОСВІТИ.  Взаємодія у процесі навчання відбувається у віртуальній площині «педагог-учень», «учень-учень», «педагог-методист», «педагог-колега». Творчі вчителі району – педагоги-куратори  мають вироблену стратегію активної взаємодії між учасниками навчального процесу, прагнуть підвищувати творчу активність учнів,  зацікавлено працюють над вдосконаленням предметного діалогу, стимулюють самостійну навчально-пізнавальну діяльність  юних обдарувань.
Семінар педагогів-кураторів, який відбувся 14 вересня 2017 року, об’єднав у колі творчого спілкування  високопрофесійних, небайдужих, ІКТ-компетентних, сучасних і прогресивних вчителів та обдарованих учнів – найактивніших учасників спільноти facebook «Дистанційне навчання: нові орієнтири». 
КОРИСНІСТЬ дистанційного навчання викликала в учасників засідання такі асоціації:  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це ЦІКАВО, СУЧАСНО, КРЕАТИВНО;
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це ПРОГРЕС, УСПІХ, ЗНАННЯ, ТВОРЧІСТЬ;
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це САМООСВІТА, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ, ВЗАЄМОДІЯ.
Ідеї, конструктивна критика, пропозиції  педагогів-кураторів під час підсумкового діалогу допомогли виробити методичні рекомендації щодо вдосконалення та розвитку дистанційного  навчання для обдарованих  учнів на Віньковеччині. Важливо, щоб дистанційне навчання для учнів було корисним і доцільним, особистісно значущим, інтегрованим, щоб виробляло в дітей відповідальність та дарувало атмосферу психологічного  комфорту.
ЦІКАВО, СУЧАСНО, ПОТРІБНО І ПЕРСПЕКТИВНО – так характеризують дистанційне навчання ТАЛАНОВИТІ та РОЗУМНІ – найактивніші учасники спільноти  «Дистанційне навчання:  нові орієнтири» Оксана Хоптяна (Віньковецький НВК) та Анастасія Вермінська (Зіньківський НВК).
Віримо, що дистанційне навчання для обдарованих учнів на Віньковеччині буде розвиватись та вдосконалюватись!

СВІТЛИНИ

Переглядів: 22 | Додав: Olga6878 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 46

Архів записів

Статистика